- Ծրագրի նկարագրություն
Ինչն է ապահովագրվում ծրագրով
ԱՊՊԱ-ն ավտոտրանսպորտային միջոցի օգտագործումից բխող պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրություն է, որի շրջանակներում հատուցվում են ավտոտրանսպորտային միջոցի շահագործման հետևանքով երրորդ անձանց պատճառված անձնական և/կամ գույքային վնասները:
ԱՊՊԱ պայմանագիրը մեկ ավտոտրանսպորտային միջոցի հետ կապված մեկ ապահովագրական պատահարի համար ապահովում է հետևյալ ծածկույթը.
Անձնական վնասների դեպքում՝
3.300.000 ՀՀ դրամ՝ յուրաքանչյուր տուժողի համար, 33.000.000 ՀՀ դրամ՝ յուրաքանչյուր ապահովագրական պատահարի համար:
Գույքին պատճառված վնասների դեպքում՝
1.800.000 ՀՀ դրամ՝ յուրաքանչյուր տուժողի համար, 18.000.000 ՀՀ դրամ՝ յուրաքանչյուր ապահովագրական պատահարի համար:
Պատահարներ, ռիսկեր
Հատուցվում են տուժող կողմին պատճառված հետևյալ վնասները․անձնական վնասներ, որոնք ներառում են տուժողի առողջությանը պատճառված վնասներ և դրա հետևանքով կորցրած աշխատավարձ (եկամուտ) և մահ գույքին պատճառված վնասներ
Ապահովագրավճար
2024 թվականի հունիսի 14-ից գործող ապահովագրավճարների սահմանաչափեր՝
Բազային ապահովագրավճար
Նվազագույն սահմանաչափ
Առավելագույն սահմանաչափ
43․000 ՀՀ դրամ
97․000 ՀՀ դրամ
Ընկերության կողմից սահմանված, ապահովագրավճարի վրա ազդող ռիսկայության գործոններն են՝
Տրանսպորտային միջոցի տեսակը, Տրանսպորտային միջոցի շարժիչի հզորությունը /ձիաուժ/, Ապահովադրի իրավաբանական կարգավիճակը, Ապահովադրի գրանցման վայրը։
Պայմանագրի ժամկետից կախված կարգավորիչ գործակիցներ
(կիրառվում են տարեկան ապահովագրավճարի նկատմամբ)Ապահովագրության ժամկետ Կարգավորիչ գործակից 11 ամսից մինչև 1 տարի 1 10 ամսից մինչև 11 ամիս ներառյալ 0.95 9 ամսից մինչև 10 ամիս ներառյալ 0.85 8 ամսից մինչև 9 ամիս ներառյալ 0.77 7 ամսից մինչև 8 ամիս ներառյալ 0.7 6 ամսից մինչև 7 ամիս ներառյալ 0.65 5 ամսից մինչև 6 ամիս ներառյալ 0.6 4 ամսից մինչև 5 ամիս ներառյալ 0.5 3 ամսից մինչև 4 ամիս ներառյալ 0.4 2 ամսից մինչև 3 ամիս ներառյալ 0.33 1 ամսից մինչև 2 ամիս ներառյալ 0.25 16 օրից մինչև 1 ամիս ներառյալ 0.2 11 օրից մինչև 15 օր ներառյալ 0.15 10 օր 0.1 ԱՊՊԱ ապահովագրավճարի տարաժամկետ վճարման հնարավորություն չի նախատեսվում։
Ապահովագրության ժամկետ
Ապահովագրության պայմանագիրը կարող է կնքվել՝1 տարի ժամկետով մինչև 1 տարի ժամկետով
- Կնքման համար անհրաժեշտ տվյալներ
Տ/Մ սեփականատիրոջ անձնագիրը (եթե մեքենան հաշվառված չէ ՀՀ-ում, իսկ եթե մեքենան հաշվառված է ՀՀ-ում, ապա նաև սոցիալական քարտը) կամ նույնականացման քարտը
Մեքենայի տեխանձնագիրը
Ելնելով տարաբնույթ հանգամանքներից կարող են պահանջվել լրացուցիչ փաստաթղթեր և տեղեկատվություն։
Ընկերությունը «Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրության նպատակով կարող է սպառողից «Ճանաչիր քո հաճախորդին» («Know your customer») սկզբունքի հիման վրա պահանջել լրացուցիչ փաստաթղթեր կամ այլ տեղեկություններ, ինչպես նաև բանավոր հաղորդակցման ընթացքում լրացուցիչ հարցեր տալ։
Ապահովագրության տեսակը, ապահովագրության դասը և (կամ) ենթադասը, ապահովագրության պայմանագրի վերակնքման, վերաձևակերպման կարգն ու պայմանները, ապահովագրական պայմանագրի գործողության ընթացքում պայմանագրի կրկնօրինակների, տեղեկանքների և այլ տեղեկությունների տրամադրման պայմանները, ժամկետները և սակագները, ինչպես նաև ապահովագրության պայմանագրի վաղաժամկետ դադարեցման և լուծման դեպքերն ու պայմանները, ներառյալ նաև ապահովադրին վերադարձման ենթակա ապահովագրավճարների մեծության չափը և հաշվարկման կարգը ներկայացված են ստորև կցված Պայմաններում։
- Ծրագրի նկարագրություն
- ՏՄ-ի տեսակ
- ՏՄ-ի շարժիչի հզորություն
- Ապահովադրի իրավաբանական կարգավիճակը
- Ապահովադրի գրանցման վայր
- Պայմանագրի ժամկետ
- Բոնուս-Մալուս դաս
- - վթարին մասնակից են միայն երկու ավտոմեքենաներ, եւ վնաս է պատճառվել միայն այդ ավտոմեքենաներին կամ դրանցից մեկին,
- - վթարում ներգրավված երկու ավտոմեքենաներից առնվազն մեկի համար առկա է գործող ԱՊՊԱ պայմանագիր,
- - վարորդներից մեկն ընդունել է իր ամբողջական մեղավորությունը,
- - տուժող վարորդի պահանջը մեղավոր վարորդի նկատմամբ չի գերազանցում 100.000 դրամը:
- - տուժող վարորդի պահանջը մեղավոր վարորդի նկատմամբ չի գերազանցում 400.000 դրամը (այս դեպքում հնարավոր է պատահարը գրանցել էլ․ համաձայնեցված հայտարարագրի - միջոցով, բջջային հավելված, միայն Երևան քաղաքում տեղի ունեցած պատահարների համար)
- առնվազն երեք անգամ լուսանկարեն բախված ավտոմեքենաների փոխադարձ դիրքերն ու վնասվածքները,
- լրացնեն եւ ստորագրեն համաձայնեցված հայտարարագիրը (Կից ձևաթուղթը)
- տեղի ունեցած ավտովթարի մասին առավելագույնը 40 րոպեի ընթացքում հեռախոսով տեղեկացնել մեղավոր վարորդի ապահովագրական ընկերությանը:
- վթարից անմիջապես կետո վթարի վայր հրավիրեն ՃՈ-ին, իսկ Երևան քաղաքում՝ պարեկային ծառայությանը և հետևեն վերջիններիս ցուցումներին,
- Վթարից հետո առավելագույնը 40 րոպեի ընթացքում պատահարի մասնակից կողմերը պետք է տեղեկացնեն ապահովագրական ընկերությանը (վերջինիս ներկայություւնը դեպքի վայրում պարտադիր չէ),
- Ավտովթարի վայր հրավիրեն ՃՈ, իսկ Երևան քաղաքում՝ պարեկային ծառայությանը, և չտեղաշարժեն մեքենաները, մինչև վերջիններիս դեպքի վայր ժամանելը,
- Մասնակցել ՃՈ/պարեկային ծառայության կողմից սահմանված կարգի փաստաթղթերը կազմելու գործընթացին՝ դրանցում ներկայացնելով իրենց վերաբերող պատասխանները։
- Պատահարում մեղավոր ճանաչված ավտոտրանսպորտային միջոցի սեփականատերը և պատահարի պահին այն տիրապետող այլ անձը, ինչպես նաև Ապահովադիրը,
- այն անձինք, որոնք գտնվել են հափշտակված կամ առանց հափշտակության նպատակի ապօրինաբար տիրացած ավտոտրանսպորտային միջոցի մեջ, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ այդ անձինք տեղյակ չեն եղել, որ ավտոտրանսպորտային միջոցը հափշտակված կամ առանց հափշտակության նպատակի ապօրինաբար տիրացած է եղել, կամ ավտոտրանսպորտային միջոցի մեջ գտնվել են իրենց կամքին հակառակ,
- Ավտոտրանսպորտային միջոցի սեփականատիրոջ կամ օրինական հիմքով այն տիրապետող այլ անձի ընտանիքի անդամները՝ գույքին պատճառված վնասների մասով (Ավելի մանրամասն՝ տես օրենքում.
Հաճախ տրվող հարցեր
ՈՐՔԱ՞Ն ԺԱՄԿԵՏՈՎ Է ՀՆԱՐԱՎՈՐ ԿՆՔԵԼ ԱՊՊԱ ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐԸԱՊՊԱ պայմանագիր կարող եք կնքել ՀՀ հաշվառված մեքենաների համար նվազագույնը 3 ամիս, իսկ ՀՀ հաշվառում չունեցող մեքենաների համար նվազագույնը 10 օր ժամկետով։ ԱՊՊԱ պայմանագրի կնքման առավելագույն ժամկետը 1 տարի է։
ԻՆՉՊԵ՞Ս Է ՁԵՎԱՎՈՐՎՈՒՄ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱՎՃԱՐԸ2023թ․ ապրիլի 1-ից գործող ընկերության մոդելի համաձայն՝ ապահովագրավճարը ձևավորվում է հետևյալ գործոնների հիման վրա․
Ի՞ՆՉ Է ԲՈՆՈՒՍ-ՄԱԼՈՒՍ ԴԱՍԸ ԵՎ ԻՆՉՊԵ՞Ս Է ԱՅՆ ԳՈՐԾՈՒՄԲոնուս-մալուսն ԱՊՊԱ ոլորտում ապահովագրավճարների զեղչերի և հավելավճարների համակարգ է։ Մանրամասն՝ այստեղ․
Ի՞ՆՉ ԱՆԵԼ, ԵԹԵ ՏԵՂԻ Է ՈՒՆԵՑԵԼ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ՊԱՏԱՀԱՐՊատահարների գրանցման պարզեցված ընթացակարգ
Համաձայնեցված հայտարարագրի միջոցով կարելի է գրանցել ավտովթարը, եթե՝
Պարտադիր գործողություններ
Ավտովթարների պարզ գրանցման դեպքում անհրաժեշտ է, որպեսզի վարորդները ձեռնարկեն հետեւյալ հաջորդական գործողությունները
Պատահարներ գրանցման ստանդարտ ընթացակարգ
Այն դեպքերում, երբ պատահարի գրանցման համար չեն բավարարում վերոնշյալ պայմանները, ապա տվյալ պատահարը գրանցվում է ՃՈ կողմից։ Այս դեպքում անհրաժեշտ է․
ԻՆՉՊԵ՞Ս ՍՏԱՆԱԼ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒՑՈՒՄՀատուցում ստանալու համար անհրաժեշտ է զանգահարել Ընկերության պաշտոնական հեռախոսահամարին կամ ներկայացնել կայքի միջոցով ՝ կից հղումը․
ՈՐՔԱ՞Ն Է ՏԵՎՈՒՄ ՀԱՏՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸՊարզեցված ընթացակարգ
Հատուցման գործընթացը կարող է տևել 11աշխատանքային օր` ներառյալ գումարի փոխանցումը։
Ստանդարտ հատուցման գործընթաց
Հատուցման գործընթացը կարող է տևել՝
- եթե առկա չէ պատճառի փորձաքննություն՝13 աշխատանքային օր` ներառյալ գումարի փոխանցումը,
- եթե առկա է պատճառի փորձաքննություն՝ 18աշխատանքային օր՝ ներառյալ գումարի փոխանցումը։
Ընդ որում նշված ժամկետները կարող են երկարաձգվել՝ կախված գործընթացում առկա բողոքարկումներից։
ՈՎՔԵ՞Ր ՉԵՆ ՕԳՏՎՈՒՄ ՀԱՏՈՒՑՈՒՄ ՍՏԱՆԱԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔԻՑԻ՞ՆՉ ԱՆԵԼ, ԵԹԵ ՊԱՏԱՀԱՐՈՒՄ ՀԱՆԴԻՍԱՑԵԼ ԵՔ ՄԵՂԱՎՈՐ ԿՈՂՄ ԵՎ ԱՊՊԱ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ ՉԵՔ ԿԱՐՈՂ ՕԳՏՎԵԼ ՀԱՏՈՒՑՈՒՄ ՍՏԱՆԱԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔԻՑՀենց նման դեպքերի համար նախատեսված են.
Գույքային վնասների համար՝
·ԿԱՍԿՈ
·CASCO UNIVERSALՄեղավոր վարորդին պատճառված անձնական վնասների համար՝
·ԴԺԲԱԽՏ ՊԱՏԱՀԱՐՆԵՐԻՑ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻ՞ՆՉ ԱՆԵԼ ԵԹԵ ՊԱՏՃԱՌՎԱԾ ՎՆԱՍԸ ԳԵՐԱԶԱՆՑՈՒՄ Է 1 800 000 ՀՀ ԴՐԱՄԸ·Եթե Դուք տուժող եք, Ձեզ օգնության կհասնի JUST CASCO-ն,
·Եթե մեղավոր կողմ եք՝ԱՊԿԱ (Ավտոտրանսպորտային միջոցի օգտագործումից բխող պատասխանատվության կամավոր ապահովագրություն)
·
Ի՞ՆՉՊԵՍ ԲՈՂՈՔԱՐԿԵԼ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ ԿԱԶՄՎԱԾ ՈՐՈՇՈՒՄԸԻ՞ՆՉ Է ԱՊԱՀՈՎԳՐԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒՑՈՒՄԸ և ՈՐՈ՞ՆՔ ԵՆ ՀԱՏՈՒՑՄԱՆ ԴԵՊՔԵՐԸԱպահովագրական հատուցումը ապահովագրական պատահարի դեպքում ապահովագրական ընկերության կամ Բյուրոյի կողմից տուժողին կամ օրենքով և (կամ) ԱՊՊԱ պայմանագրով նախատեսված դեպքերում այլ անձանց վճարման ենթակա գումարն է։
Հատուցման ենթակա են տուժողին պատճառված հետևյալ վնասները`
Մանրամասները՝ այստեղ․
Ի՞ՆՉ Է ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՄԱՆ ՖՈՆԴԸԵրաշխավորման ֆոնդն ԱՊՊԱ մասին օրենքի համաձայն ստեղծված ֆոնդ է, որի կառավարիչն է Բյուրոն և որի նպատակն է օրենքով սահմանված դեպքերում Երաշխավորման ֆոնդի միջոցների հաշվին հատուցել տուժած անձանց պատճառված վնասները: Մանրամասները՝ այստեղ․
ԻՆՉՊԵ՞Ս ԼՐԱՑՆԵԼ ՀԱՄԱՁԱՅՆԵՑՎԱԾ ՀԱՅՏԱՐԱՐԱԳԻՐԸՀԱՄԱՁԱՅՆԵՑՎԱԾ ՀԱՅՏԱՐԱՐԱԳՐՈՎ ՊԱՏԱՀԱՐՆԵՐԻ ԻՆՔՆՈՒՐՈՒՅՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ՎԱՐՈՐԴՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
ՎԱՐՈՐԴՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
1․ Թղթային տարբերակի լրացման դեպքում
Այս գործընթացն իրականացվում է վարորդների կողմից ինքնուրույն՝ առանց ապահովագրական ընկերության և ոստիկանության ներկայացուցչի համաձայնության և (կամ) ներկայության:
Քայլ 1 - Որևէ կերպ՝ այդ թվում ցանկացած հեռախոսի միջոցով առնվազն երեք անգամ լուսանկարահանում են ճանապարհատրանսպորտային պատահարում (ՃՏՊ) ներգրավված տրանսպորտային միջոցները (ՏՄ): Ընդ որում, լուսանկարահանումը (տեսանկարահանումը) պետք է կատարվի այնպես, որպեսզի լուսանկարներն (տեսանյութն) առնվազն արտացոլեն երկու ՏՄ-ների հետվթարային փոխադարձ դիրքերը և ՃՏՊ-ի հետևանքով դրանցից յուրաքանչյուրի ընդհանրական։
Քայլ 2 - Լրացնում են համաձայնեցված հայտարարագիրը և ստորագրում այն։
Քայլ 3 - Ազատում են ճանապարհի երթևեկելի մասը։
Քայլ 4 - Վնաս պատճառած վարորդը ՃՏՊ-ի մասին իր կողմից վարած ավտոմեքենայի ԱՊՊԱ Վկայագրի վրա նշված հեռախոսահամարով տեղեկացնում է Ապահովագրողին տեղի ունեցած ՃՏՊ-ի մասին՝ հարցադրումներին պատասխանելով առավելագույնը համաձայնեցված հայտարարագրում լրացված տեղեկատվությունը (ուշադրություն՝ ապահովագրական ընկերությունն իրավունք չունի համաձայնեցված հայտարարագրում լրացված տեղեկատվությունից ավել տեղեկատվություն հարցնել ձեզանից)։
Քայլ 5 - Ապահովագրական ընկերությանը տեղեկացնելուց հետո վարորդները իրենց ՏՄ-ներով հեռանում են վթարի վայրից։
Ապահովագրական ընկերությանը դեպքի վայրում սպասելու պարտավորություն վարորդները չունեն։
2․ Բջջային հավելվածի միջոցով գրանցման դեպքում
Այս գործընթացն իրականացվում է վարորդների կողմից ինքնուրույն՝ առանց ապահովագրական ընկերության և ոստիկանության ներկայացուցչի համաձայնության և (կամ) ներկայության։
Քայլ 1 - Վարորդներից որևէ մեկը «App Store» կամ «Google Play» հարթակներից ներբեռնում է «ASWA» անվանմամբ հավելվածը, եթե այն արդեն իսկ ներբեռնված չէ վարորդներից որևէ մեկի բջջային հեռախոսում։ Նման հնարավորության բացակայության դեպքում հնարավոր է օգտվել այլ անձանց հեռախոսներից՝ վերջինների համաձայնությամբ և աջակցության պատրաստակամությամբ։
Քայլ 2 - Հետևելով «ASWA» հավելվածի հրահանգներին բջջային հեռախոսի միջոցով լրացվում է համաձայնեցված հայտարարագիրը՝ ներառյալ կատարելով դրանով նախատեսված լուսանկարները և հաստատումները։
Քայլ 3 - Ճանապարհատրանսպորտային պատահարում ներգրավված տրանսպորտային միջոցներով հեռանում են վթարի վայրից՝ ազատելով ճանապարհի երթևեկելի մասը։
Այս գործընթացով ապահովագրական ընկերությանը դեպքի վայրում սպասելու կամ ապահովագրական ընկերությանը հեռախոսազանգով տեղեկացնելու պարտավորություն վարորդները չունեն։