Մեր թիմը
Թափուր աշխատատեղեր
Մենք փնտրում ենք նպատակասլաց, մոտիվացված, սովորելու պատրաստ, նվիրված թիմակիցներ։
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի ինշուրանս Ընկերությունը ավելի է ընդլայնում Բժշկափորձագիտական բաժինը, ուստի շարունակում ենք փնտրել Բժիշկ-փորձագետի, ով կմիանա մեր մեծ և պրոֆեսիոնալ թիմին և պատրաստ կլինի աշխատել ամբողջ դրույքով՝ իր ներդրումը ունենալու մեր հաճախորդներին աջակցելու կարևոր աշխատանքում։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Անձնական ապահովագրության գծով հայտերի ընդունում,
- հաճախորդներին մասնագիտական խոհրդատվության տրամադրում` բուժհաստատություն դիմելու, համապատասխան բուժզննում անցնելու և բուժօգնություն ստանալու վերաբերյալ,
- պատահարներին առնչվող փաստաթղթերի փաթեթի ուսումնասիրություն և մասնագիտական եզրակացության տրամադրում,
- ապահովագրական հատուցում տրամադրելու կամ մերժելու մասին որոշման ընդունում,
- բուժհաստատությունների հետ համապատասխան աշխատանքների իրականացում՝ կապված հաճախորդների բուժսպասարկման արդյունավետությունը բարձրացնելու հետ,
- այլ ընթացիկ հրահանգների կատարում՝ տրված ղեկավարության կողմից:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն մասնագիտական կրթություն / Մ.Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանի շրջանավարտի դիպլոմ/
- հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- պատասխանատվության զգացում և աշխատանքի նկատմամբ բարեխիղճ վերաբերմունք,
- գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելու ունակություն,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- սթրեսակայունություն,
- հաղորդակցվելու գերազանց ունակություն և կազմակերպչական ձիրք,
- MS Office փաթեթի /մասնավորապես Microsoft Word, Excel/ գերազանց իմացություն,
- օտար լեզուների իմացությունը կդիտարկի՝ որպես առավելություն:
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրականները հետևյալ էլ. փոստի հասցեով. hr@imnairi.am նամակի վերնագրում նշելով «Բժիշկ-փորձագետ»:
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի Ինշուրանս Ընկերությունը ավելի է ընդլայնում Զանգերի սպասարկման բաժինը, ուստի շարունակում ենք փնտրել նպատակասլաց, անընդհատ զարգացման ձգտող աշխատակցի, ում սիրով կսովորեցնենք անհրաժեշտ բոլոր հմտությունները և կներգրավենք մեր մեծ ընտանիք։
Աշխատանքային պարտականություններ`
- Ընդունել Զանգերի սպասարկման բաժնին ուղղված հեռախոսազանգերը, դասակարգել հարցը, անհրաժեշտության դեպքում պատասխանել կամ վերահասցեավորել համապատասխան ստորաբաժանմանը,
- Նույնականացնել հաճախորդին,պատշաճ սպասարկել հեռախոսազանգերը,
- Հեռախոսազանգն ամրագրել Ընկերության համակարգչային ծրագրում,
- Ընկերությանը ներկայացված ապահովագրական պահանջի կարգավորման գործընթացի, ապահովագրական հատուցման գումարի և ստացման եղանակի մասին տրամադրել տեղեկատվություն Ապահովադրին, Ապահովագրված անձին կամ Շահառուին,
- Ընկերության համակարգչային ծրագրից ստանալ Ընկերության հետ կնքված ապահովագրության պայմանագրին/վկայագրին առնչվող տեղեկատվություն և տրամադրել հաճախորդին։
Անհրաժեշտ հմտություններ`
- Բարձրագույն կրթություն,
- հաղորդակցվելու գերազանց ունակություն և կազմակերպչական ձիրք,
- գրագետ խոսք, դժվար հաճախորդների հետ աշխատելու ունակություն,
- հոգատար վերաբերմունք հաճախորդների նկատմամբ,
- փոփոխություններին հարմարվելու, արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
- ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/,
- աշխատանքային փորձը զանգերի սպարսակման և ապահովագրության ոլորտում ցանկալի է։
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը։ Սկսնակ
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Զանգերի սպասարկման բաժնի մասնագետ»։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի ինշուրանս Ընկերությունը շարունակաբար զարգանում է և ավելի է ընդլայնում իր թիմը, ուստի փնտրում ենք Մարդկային ռեսուրսների կառավարման բաժնի աշխատակցի, ով կմիանա մեր թիմին, կսովորի անհրաժեշտ բոլոր հմտությունները, և կշարունակի աջակցել աշխատակիցների հավաքագրման և վերջիններիս պոտենցիալի իրականացման ու զարգացման գործընթացներին։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Իրականացնել աշխատակիցների ընտրության և ընդունման գործընթացը, ներառյալ աղբյուրների զանազանեցումը, առաջադեմ հավաքագրման մեթոդների և տեխնոլոգիաների օգտագործումը,
- իրականացնել աշխատակիցների ադապտացման արդյունավետ կազմակերպումը, կազմակերպել նոր աշխատակիցների պրակտիկ ուսուցանմանն ուղղված միջոցառումներ և փորձաշրջանի արդյունավետության գնահատում,
- իրականացնել աշխատակիցների ուսուցման և զարգացման կարիքների գնահատումը, զարգացմանն ուղղված միջոցառումների իրականացումը, ներառյալ՝ ֆորմալ և ոչ ֆորմալ դասընթացների կազմակերպումը, ինքնաուսուցման հնարավորությունների և ուսումնական նյութերի հասանելիության ստեղծումը, փորձի փոխանակումը բաժինների միջև, և այլ,
- Մարդկային Ռեսուրսների կառավարչի հանձնարարությամբ կամ նրա գիտությամբ աշխատանքային շուկայի գործիչների հետ վարել բանակցություններ, ներառյալ՝ տարբեր ուսումնական հաստատությունների, մասնագիտական խմբերի, կազմակերպությունների, պետական մարմինների և այլն հետ,
- Անմիջական ղեկավարին ներկայացնել ներկայացնել ՄՌ հետ կապված համապատասխան հաշվետվություններ,
- Սահմանված կարգով և ժամկետներում կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից տրված համապատասխան հանձնարարականները։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- առնվազն 1 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ,
- ՀՀ աշխատանքային շուկայի և ՀՀ Աշխատանքային օրենսգրքի իմացություն,
- հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն
- արդյունավետ հաղորդակցման հմտություններ, ճկունություն, վճռականություն,
- ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն եւ կազմակերպչական ձիրք,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- փոփոխություններին կառավարման և կոնֆլիկտների լուծման ունակություն,
- պատասխանատվության բարձր զգացում և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Մարդկային ռեսուրսների կառավարման բաժնի մասնագետ»։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի Ինշուրանս ԱՍՊ Ընկերությունը փնտրում է Հեռախոսով վաճառքի մոտիվացված մասնագետների, ովքեր կմիանան մեր թիմին՝ օգնելու մեր առկա և պոտենցիալ հաճախորդներին բարելավելու իրենց ապագան մեր ապահովագրական պրոդուկտների միջոցով։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Իրականացնել ելքային զանգեր առկա և պոտենցիալ հաճախորդների շրջանում Ընկերության ծառայությունների և պրոդուկտների վերաբերյալ՝ հեռախոսով կամ հեռահար կապի այլ միջոցներով,
- Տրամադրել համապատասխան խորհրդատվություն, խթանել հաճախորդների հետաքրքրվածությունը Ընկերության կողմից առաջարկվող ծառայությունների և պրոդուկտների հանդեպ՝ հասկանալով նրանց հատուկ կարիքները, նախասիրությունները և բյուջետային նկատառումները, ներկայացնել հարմարեցած լուծումներ,
- Բացահայտել հաճախորդների կարիքները հավելյալ ծառայություններ վաճառելու կամ խաչաձև վաճառքի հնարավորությունները,
- Հետևել հաճախորդների հարցումներին, անհրաժեշտ տվյալները գրանցել Ընկերությունում կիրառվող ավտոմատացված համակարգչային ծրագիր,
- Բացահայտել և լուծումներ առաջադրել Ընկերության կողմից առաջարկվող պրոդուկտների և ծառայությունների վերաբերյալ հաճախորդների պահանջներին/բողոքներին,
- Վաճառքի գործընթացում լուծել հաճախորդների առարկությունները, մտահոգությունները կամ տատանումները,
- Լինել տեղեկացված ոլորտի միտումների, շուկայական պայմանների և մրցակիցների առաջարկների վերաբերյալ,
- Անմիջական ղեկավարին ներկայացնել ընթացիկ և ապահովագրական գործունեության արդյունավետության բարձրացման և կանոնակարգման առաջարկներ,
- Սահմանված կարգով և ժամկետներում կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից տրված համապատասխան հանձնարարականները։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- Ակտիվ վաճառքներ իրականացնելու առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ,
- Ապահովագրական ծառայությունների և պրոդուկտների վերաբերյալ ընդհանուր պատկերացում ունենալը ցանկալի է,
- հաղորդակցվելու գերազանց ունակություն և կազմակերպչական ձիրք,
- գրագետ խոսք, հաճախորդների հետ աշխատելու ունակություն,
- հոգատար վերաբերմունք հաճախորդների նկատմամբ,
- փոփոխություններին հարմարվելու, արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
- ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/,
- անգլերենի և ռուսերենի իմացությունը կդիտարկվի՝ որպես առավելություն։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով Հեռախոսով վաճառքի մասնագետ:
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի ինշուրանս Ընկերությունը փնտրում է նպատակասլաց, անընդհատ զարգացման ձգտող հաճախորդների սպասարկման մասնագետի, ում սիրով կսովորեցնենք անհրաժեշտ բոլոր հմտությունները և կներգրավենք մեր մեծ թիմ։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Նույնականացնել և սպասարկել հաճախորդին՝ համապատասխան վերջինիս հայցի, տրամադրել անհրաժեշտ խորհրդատվություն, պատշաճ կերպով ներկայացնել Ընկերության ծառայությունները
- իրականացնել ապահովագրության պայմանագրերի, նախագծերի կազմում և համաձայնեցում,
- ապահովել կնքվող ապահովագրության պայմանագրերի համապատասխանությունը ՀՀ օրենսդրությանը և ապահովագրության կանոններին,
- ապահովել հաճախորդների սպասարկման որակն ու արդյունավետությունը,
- իրականացնել հաճախորդների հետ առաջացած խնդրահարույց իրավիճակների շտկում,
- սահմանված կարգով և ժամկետներում կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից տրված հանձնարարականները։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- գրագետ խոսք, հաճախորդների հետ աշխատելու ունակություն,
- հոգատար վերաբերմունք հաճախորդների նկատմամբ,
- փոփոխություններին հարմարվելու, արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
- ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- լեզուների տիրապետում (ռուսերեն,անգլերեն),
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/,
- աշխատանքային փորձը սպասարկման և/կամ ապահովագրության ոլորտում ցանկալի է։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ»։ Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի Ինշուրանս Ընկերությունը փնտրում է Կորպորատիվ հաճախորդների սպասարկման մասնագետի, ով կմիանա մեր թիմին և կաշխատի առկա և պոտենցիալ կորպորատիվ հաճախորդների հետ։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Ապահովագրական ծառայությունների մատուցման շրջանակներում տարբեր կազմակերպությունների, պետական մարմինների, գերատեսչությունների, տնտեսվարող սուբյեկտների ղեկավարների,աշխատակիցների և այլ մարմինների հետ իրականացնել ապահովագրական պայմանագրերի սպասարկում,
- Շարունակական աշխատել առկա հաճախորդների հետ, ապահովել պայմանագրերի վերակնքումները,
- անհրաժեշտ տվյալները գրանցել Ընկերությունում կիրառվող ավտոմատացված համակարգչային ծրագիր,
- Անմիջական ղեկավարին ներկայացնել ընթացիկ և ապահովագրական գործունեության արդյունավետության բարձրացման և կանոնակարգման առաջարկներ,
- Սահմանված կարգով և ժամկետներում կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից տրված համապատասխան հանձնարարականները։
- իրականացնել հաճախորդների հետ առաջացած խնդրահարույց իրավիճակների շտկում։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- հաղորդակցվելու գերազանց ունակություն և կազմակերպչական ձիրք,
- գրագետ խոսք, հաճախորդների հետ աշխատելու ունակություն,
- հոգատար վերաբերմունք հաճախորդների նկատմամբ,
- փոփոխություններին հարմարվելու, արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
- ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- անգլերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն,
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/,
- աշխատանքային փորձը սպասարկման և ապահովագրության ոլորտում ցանկալի է,
- բժշկական գիտելիքների իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն:
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի
հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով Կորպորատիվ հաճախորդների սպասարկման մասնագետ:
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն
նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի ինշուրանս ընկերությունը փնտրում է Պատահարների գրանցման բաժնի մասնագետի քաղաք Աբովյանում։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Իրականացնել Ընկերությունում՝ մասնավորապես քաղաք Աբովյանում և հարակից տարածքներում գրանցված պատահարին առնչվող տվյալների ուսումնասիրում, հաճախորդին անհրաժեշտ տեղեկատվության տրամադրում և ուղղորդում,
- Անհրաժեշտության դեպքում մեկնել պատահարի վայր, իրականացնել վնասվածքների զննում, անհրաժեշտ փաստաթղթերի ինչպես նաև ելակետայն տվյալների հավաքագրում,
- պատահարի վերաբերյալ արձանագրության կազմում,
- պատահարի մասնակիցների նույնականացում,
- հաճախորդին պատշաճ սպասարկում և անհրաժեշտ տեղեկատվության տրամադրում:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- «Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքի իմացություն,
- Ճանապարհային երթևեկության կանոնների իմացություն,
- Վարորդական վկայականի առկայություն,
- հաղորդակցվելու գերազանց ունակություն և կազմակերպչական ձիրք,
- գրագետ խոսք, հաճախորդների հետ աշխատելու ունակություն,
- հոգատար վերաբերմունք հաճախորդների նկատմամբ,
- փոփոխություններին հարմարվելու, արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
- ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/,
- աշխատանքային փորձը ապահովագրության ոլորտում ցանկալի է։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Թեկնածուները կարող են ուղարկել ինքնակենսագրական hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով Պատահարների գրանցման բաժնի մասնագետ Աբովյան Քաղաքում։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները: