Մեր թիմը
Թափուր աշխատատեղեր
Մենք փնտրում ենք նպատակասլաց, մոտիվացված, սովորելու պատրաստ, նվիրված թիմակիցներ։
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի Ինշուրանս Ընկերությունը փնտրում է Անձնական հայտերի կարգավորման բաժնի մասնագետների՝ մեր թիմին միանալու և այն էլ ավելի ուժեղ և հաճախորդամետ դարձնելու համար։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Իրականացնել Անձնական հայտերի վարչությանը ներկայացված փաստաթղթերի հավաքագրում, ուսումնասիրություն՝ համագործակցելով Բժիշկ-փորձագետերի հետ,
- Իրականացնել Ընկերությանը ներկայացված ապահովագրական հայտերի/դիմումների կարգավորում,
- Իրականացնել Անձնական հայտերի կարգավորմանն առնչվող տեղեկատվության հաշվառում և համապատասխան ծրագրային կցում,
- Դիմումների վճարման հանձնարարականների կազմում և որոշումների ծանուցում։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- արագ սովորելու ունակություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- հաղորդակցվելու և հասկանալի արտահայտվելու ունակություն,
- տեխնիկական հմտությունների /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/ տիրապետում,
- Հայերեն, ռուսերեն անգլերենի իմացություն,
- աշխատանքային ծանրաբեռնվածության պայմաններում ու սեղմ ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- սթրեսակայունություն, բարձր մոտիվացվածություն,ժամանակի կառավարման հմտություն։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրնքնակենսագրականները հետևյալ էլ․ հասցեով՝ hr@imnairi.am նամակի վերնագրում նշելով Անձնական հայտերի կարգավորման բաժնի մասնագետ։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի ինշուրանս Ընկերությունը ավելի է ընդլայնում Զանգերի սպասարկման բաժինը, ուստի շարունակում ենք փնտրել նպատակասլաց, անընդհատ զարգացման ձգտող աշխատակցի, ում սիրով կսովորեցնենք անհրաժեշտ բոլոր հմտությունները և կներգրավենք մեր մեծ ընտանիք։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Ընդունել Զանգերի սպասարկման բաժնին ուղղված հեռախոսազանգերը, դասակարգել հարցը, անհրաժեշտության դեպքում պատասխանել կամ վերահասցեավորել համապատասխան ստորաբաժանմանը,
- Նույնականացնել հաճախորդին,պատշաճ սպասարկել հեռախոսազանգերը,
- Հեռախոսազանգն ամրագրել Ընկերության համակարգչային ծրագրում,
- Ընկերությանը ներկայացված ապահովագրական պահանջի կարգավորման գործընթացի, ապահովագրական հատուցման գումարի և ստացման եղանակի մասին տրամադրել տեղեկատվություն Ապահովադրին, Ապահովագրված անձին կամ Շահառուին,
- Ընկերության համակարգչային ծրագրից ստանալ Ընկերության հետ կնքված ապահովագրության պայմանագրին/վկայագրին առնչվող տեղեկատվություն և տրամադրել հաճախորդին:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- հաղորդակցվելու գերազանց ունակություն և կազմակերպչական ձիրք,
- գրագետ խոսք, հաճախորդների հետ աշխատելու ունակություն,
- հոգատար վերաբերմունք հաճախորդների նկատմամբ,
- փոփոխություններին հարմարվելու, արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
- ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/,
- աշխատանքային փորձը զանգերի սպասարկման և ապահովագրության ոլորտում ցանկալի է։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Զանգերի սպասարկման բաժնի մասնագետ»։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի Ինշուրանս Ընկերությունը փնտրում է Գույքային հայտերի կարգավորման բաժնի մասնագետների՝ մեր թիմին միանալու և այն էլ ավելի ուժեղ և հաճախորդամետ դարձնելու համար։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Ընկերությանն ուղղված ապահովագրական հայտերի կարգավորում՝ օրենքով և ներքին կանոնակարգերով սահմանված ժամկետներում;
- Փաստաթղթաշրջանառության հավաքագրում և ստուգում;
- Անհրաժեշտ տվյալների մուտքագրում Aswa համակարգ;
- Որոշումների պատշաճ ծանուցում՝ օրենքով և ներքին կանոնակարգերով սահմանված ժամկետներում;
- Ղեկավարի կողմից տրված այլ հանձնարարականների իրականացում։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն /ցանկալի է Ապահովագրության կամ տնտեսագիտական ոլորտում/,
- համակարգչային ծրագրերի գերազանց տիրապետում (Word, Excel),
- արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
- աշխատանքային ծանրաբեռնվածության պայմաններում ու սեղմ ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- թիմային աշխատանքի պատրաստակամություն և ինքնամոտիվացվածություն։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրնքնակենսագրականները հետևյալ էլ․ հասցեով՝ hr@imnairi.am նամակի վերնագրում նշելով Գույքային հայտերի կարգավորման բաժնի մասնագետ։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի ինշուրանս Ընկերությունը շարունակաբար զարգանում է և ավելի է ընդլայնում իր թիմը, ուստի փնտրում ենք Մարդկային ռեսուրսների կառավարման բաժնի աշխատակցի, ով կմիանա մեր թիմին, կսովորի անհրաժեշտ բոլոր հմտությունները, և կշարունակի աջակցել աշխատակիցների հավաքագրման և վերջիններիս պոտենցիալի իրականացման ու զարգացման գործընթացներին։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Իրականացնել աշխատակիցների ընտրության և ընդունման գործընթացը, ներառյալ աղբյուրների զանազանեցումը, առաջադեմ հավաքագրման մեթոդների և տեխնոլոգիաների օգտագործումը,
- իրականացնել աշխատակիցների ադապտացման արդյունավետ կազմակերպումը, կազմակերպել նոր աշխատակիցների պրակտիկ ուսուցանմանն ուղղված միջոցառումներ և փորձաշրջանի արդյունավետության գնահատում,
- իրականացնել աշխատակիցների ուսուցման և զարգացման կարիքների գնահատումը, զարգացմանն ուղղված միջոցառումների իրականացումը, ներառյալ՝ ֆորմալ և ոչ ֆորմալ դասընթացների կազմակերպումը, ինքնաուսուցման հնարավորությունների և ուսումնական նյութերի հասանելիության ստեղծումը, փորձի փոխանակումը բաժինների միջև, և այլ,
- Մարդկային Ռեսուրսների կառավարչի հանձնարարությամբ կամ նրա գիտությամբ աշխատանքային շուկայի գործիչների հետ վարել բանակցություններ, ներառյալ՝ տարբեր ուսումնական հաստատությունների, մասնագիտական խմբերի, կազմակերպությունների, պետական մարմինների և այլն հետ,
- Անմիջական ղեկավարին ներկայացնել ներկայացնել ՄՌ հետ կապված համապատասխան հաշվետվություններ,
- Սահմանված կարգով և ժամկետներում կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից տրված համապատասխան հանձնարարականները։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- առնվազն 1 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ,
- ՀՀ աշխատանքային շուկայի և ՀՀ Աշխատանքային օրենսգրքի իմացություն,
- հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն
- արդյունավետ հաղորդակցման հմտություններ, ճկունություն, վճռականություն,
- ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն եւ կազմակերպչական ձիրք,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- փոփոխություններին կառավարման և կոնֆլիկտների լուծման ունակություն,
- պատասխանատվության բարձր զգացում և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Մարդկային ռեսուրսների կառավարման բաժնի մասնագետ»։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
«Նաիրի Ինշուրանս» ապահովագրական Ընկերությունը, լինելով առաջին ապահովագրական ընկերությունը Հայաստանում և հանդիսանալով ոլորտի առաջատար, շարունակում է համալրել վաճառքի թիմը և աշխատանքի է հրավիրում նպատակասլաց և մոտիվացված մասնագետների՝ ակտիվ վաճառքի մասնագետի թափուր հաստիքը զբաղեցնելու համար։
Նախքան աշխատանքը՝ համապատասխան դիտարկված թեկնածուները կանցնեն անվճար վերապատրաստման դասընթաց, որի շրջանակներում կտիրապետեն արդյունավետ վաճառքներ իրականացնելու բոլոր անհրաժեշտ հմտություններին և արագ կարիերայի աճ գրանցելու հնարավորություն կունենան։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Տիրապետել Ընկերության ծառայությունները և պրոդուկտները, լինել տեղեկացված ոլորտի միտումների, շուկայական պայմանների վերաբերյալ,
- Կապ հաստատել առկա և պոտենցիալ հաճախորդների հետ, խթանել նրանց հետաքրքրվածությունը ՝ հասկանալով հատուկ կարիքները, նախասիրությունները և բյուջետային նկատառումները, ներկայացնել հարմարեցած լուծումներ, իրականացնել հանդիպումներ,
- Ապահովել ամսական վաճառքի պլանի կատարում,
- Հետևել հաճախորդների հարցումներին, անհրաժեշտ տվյալները գրանցել Ընկերությունում կիրառվող ավտոմատացված համակարգչային ծրագիր,
- Վաճառքի գործընթացում լուծել հաճախորդների առարկությունները, մտահոգությունները,
- Սահմանված կարգով և ժամկետներում կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից տրված համապատասխան հանձնարարականները։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն կամ ավարտական կուրսերի ուսանող,
- հաղորդակցման ունակություն և կազմակերպչական ձիրք,
- ճկունություն և պատասխանատվության զգացում,
- արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
- թիմայնություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/
- մեքենայի առկայություն՝ ցանկալի։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Գրաֆիկ՝ կես կամ ամբողջ դրույք։
Աշխատավարձը՝ Ֆիքսված + վաճառքներից բարձր տոկոսներ /600,000-1,000,000 ՀՀ դրամ/
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Ակտիվ վաճառքի մասնագետ»:
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի ինշուրանս ԱՍՊ Ընկերությունը փնտրում է փորձառու և մոտիվացված Ներքին Աուդիտի ղեկավարի, ով կշարունակի զարգացնել իր մասնագիտական գործունեությունը Ապահովագրական Ընկերության շրջանակներում։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Ապահովել Ներքին աուդիտի ղեկավարի՝ օրենքով և իրավական ակտերով սահմանված գործառույթների իրականացում, Ներքին աուդիտի ստորաբաժանման գործառույթների պատշաճ կերպով կազմակերպում և կանոնակարգում,
- Իրականացնել անկախ, անաչառ խորհրդատվական գործառույթ՝ օգնելու Ընկերությանն իրագործել իր նպատակները` հետևողական մոտեցմամբ գնահատելով և բարելավելով ներքին հսկողության, ռիսկերի կառավարման և կորպորատիվ կառավարման գործընթացների արդյունավետությունը,
- Տրամադրել Ընկերության խորհրդին օբյեկտիվ տեղեկատվություն, վերլուծություններ և առաջարկություններ Ընկերության ներքին հսկողության համակարգի, ինչպես նաև օրենքների և այլ իրավական ակտերի և Ընկերության ներքին իրրավական ակտերի պահանջներին Ընկերության գործունեության համապատասխանության վերաբերյալ,
- իրականացնել հսկողություն Ընկերության ընթացիկ գործունեության և ռիսկերի նկատմամբ, ապահովել, որ Ընկերության բոլոր էական ռիսկային ոլորտները և պարտավորությունները ողջամիտ ժամանակահատվածում և պարբերականությամբ ենթարկվեն աուդիտի,
- տալ գրավոր եզրակացություններ և առաջարկություններ Ընկերության խորհրդի ներկայացրած, ինչպես նաև սեփական նախաձեռնությամբ առաջադրված հարցերի վերաբերյալ,
- Արտաքին աուդիտ իրականացնող ընկերության և ՀՀ Կենտրոնական բանկի հետ համագործակցություն` վերջիններիu կողմից Ընկերությունում uտուգումների ընթացքում,
- կատարել անմիջական ղեկավարի՝ ՀՀ օրենսդրությանը և Ընկերության ներքին իրավական ակտերին չհակասող կարգադրությունները:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Տնտեսագիտական, ֆինանսական ոլորտների բարձրագույն կրթություն,
- առնվազն 3 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձառություն ֆինանսական ոլորտում,
- ՀՀ ԿԲ համապատասխան որակավորման առկայություն,
- ACCA, CFA CIA որակավորումների առկայությունը կդիտվի որպես առավելություն,
- Ընկերության գործունեությանը առնչվող ՀՀ ԿԲ կանոնակարգերի և ՀՀ օրենսդրության իմացություն,
- MS Office փաթեթի գերազանց իմացություն,
- գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելու ունակություն,
- վերլուծական մտածողություն, ճկունություն և վճռականություն,
- պատասխանատվության բարձր զգացում և ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն,
- Արդյունավետ հաղորդակցման հմտություններ,
- Անգլերենի և ռուսերենի լավ իմացություն,
- Տեխնիկական հմտություններ (համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր)։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Ներքին Աուդիտի Ղեկավար»։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Նաիրի ինշուրանս ապահովագրական ընկերությունը փնտրում է ստեղծագործ և վերլուծական մտածողությամբ, ֆինանսական ոլորտում փորձառություն ունեցող Թվային մարքեթինգի մասնագետի։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Մշակել և իրականացնել ապահովագրական պրոդուկտների և վերջիններիս վաճառքի ակտիվացման և հաճախորդների պահպանման կայուն մարքեթինգային ռազմավարություններ,
- Իրականացնել շուկայի հետազոտություն՝ բացահայտելու և ուսունասիրելու համար մրցակցային միջավայրը, շուկայի միտումները, թիրախային լսարանները, հաճախորդների վարքագիծը,
- Ստեղծել և կառավարել բիզնեսի զարգացմանն ու աճին նպաստող մարքեթինգային արշավներ և իրականացնել վերջինիս արդյունքի արդյունավետության վերլուծություն,
- Մշակել ուղիներ բրենդինգի զարգացման համար, որը կնպաստի շուկայում պրոդուկտների ճանաչելիության և ապահովագրական ընկերության ընդհանուր տեսանելիության բարձրացմանը,
- Բացահայտել հաճախորդների կարիքները և մշակ¬¬ել նոր պրոդուկտներ՝ համագործակցելով պրոդուկտների մշակման թիմի հետ,
- Կառուցել և պահպանել կայուն հարաբերություններ հիմնական շահագրգիռ կողմերի՝ հաճախորդների, ներքին ու արտաքին գործընկերների հետ,
- Օգտագործել թվային մարքեթինգի տեխնիկաներ՝ SEO, PPC և SMM՝ շուկայում ավելի մեծ հետաքրքրություն առաջացնելու և ավելի լայն լսարանի հասանելի լինելու համար,
- Սահմանել և կառավարել մարքեթինգային բյուջեն,
- Իրականացնել հաճախորդների հարցումներ և հետադարձ կապի վերլուծություն՝ նոր մարքեթինգային արշավների մշակման համար,
- Կազմել և ներկայացնել ամսական և տարեկան հաշվետվություններ։
Անհրաժեշտ հմտություններ և որակավորումներ
- Բարձրագույն կրթություն մարքեթինգի, բիզնեսի կառավարման կամ հարակից ոլորտներում,
- Առնվազն 3 տարվա համապատասխան մասնագիտական փորձ, ցանկալի է ֆինանսական ոլորտում,
- CRM և այլ ավտոմատացված համակարգերի կառավարման իմացություն,
- Տվյալների վերլուծության հիման վրա գովազդային ռազմավարությունների մշակման կարողություն, արդյունքների գնահատման և մոնիթորինգի հմտություններ,
- Թվային մարքեթինգի գործիքների և հարթակների իմացություն (Google Analytics, SMM գործիքներ), և գովազդային ալիքների կառավարման հմտություններ,
- Հաճախորդների սեգմենտավորում և անձնականացված հաղորդագրությունների մշակում, կոնտենտի ավտոմատացված կառավարման հմտություններ,
- Կոնվերսիաների բարելավման գործիքների և Կրոսս-սելինգ և ապսելինգ ռազմավարությունների իմացություն,
- Թիմայնություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- Նորարար և ստեղծագործ մտածողություն,
- Կազմակերպչական հմտություններ և մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն,
- Անգլերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Թվային մարքեթինգի մասնագետ»։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները: