Մեր թիմը
Թափուր աշխատատեղեր
Մենք փնտրում ենք նպատակասլաց, մոտիվացված, սովորելու պատրաստ, նվիրված թիմակիցներ։
- - Ապահովել Ընկերության աշխատակիցների տեղափոխումը անհրաժեշտ վայրեր,
- - Իրականացնել փաստաթղթերի, փաթեթների տեղափոխություն և փոխանցում նախատեսված հաստատություններ կամ անձանց,
- - Ապահովել կցված մեքենայի տեխնիկական վիճակի մշտական վերահսկողություն և վերջինիս համապատասխան սպասարկման կազմակերպում,
- - Աջակցել տնտեսական բաժնի աշխատանքներին՝ գրասենյակային գույքի ու պարագաների մատակարարման գործընթացի կազմակերպմամբ, ինչպես նաև պատվիրված տպագրական նյութերի ստացման և բաշխման իրականացմամբ։
- - Կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից տրված այլ առաջադրանքներ և գործառույթներ՝ ըստ անհրաժեշտության։
- - Վարորոդական վկայականի առկայություն /B կարգ/
- - Իրավաբանական փաստաթղթերի հետ աշխատելու հմտություններ,
- - Գրագետ խոսք և հասկանալի արտահայտվելու կարողություն,
- - Գործընկերների հետ աշխատելու ունակություն և ճկունություն,
- - Ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն և կազմակերպչական ձիրք,
- - Գաղտնի տեղեկատվությա հետ աշխատելու ունակություն,
- - Տեխնիկական հմտություններ,
- - Համապատասխան աշխատանքային փորձը ցանկալի է։
- - Վերլուծել և գնահատել ապահովագրական ռիսկերը՝ վերաապահովագրական պայմանագրերի նախապատրաստման և կնքման նպատակով,
- - Կազմակերպել վերաապահովագրական պայմանագրերի մշակման և կնքման գործընթացը՝ ապահովելով դրանց համապատասխանությունը ընկերության ներքին քաղաքականությանը,
- - Կապ պահպանել գործընկեր տեղական և միջազգային վերաապահովագրող ընկերությունների հետ,
- - Իրականացնել պատահարների վերաբերյալ տվյալների փոխանցում գործընկեր վերաապահովագրող ընկերություններին,
- - Վերաապահովագրող գործընկերներից ստանալ վերաապահովագրական սակագին Ընկերության ստանձնած ռիսկերի գծով,
- - Կազմել եռամսյակային ամփոփագրեր, վերջիններս համաձայնեցնել վերաապահովագրողների հետ և կազմակերպել հաստատում,
- - Ընկերության ավտոմատացված ծրագրային համակարգ մուտքագրել վերաապահովագրման ենթակա ռիսկերը,
- - Իրականացնել բաժնի անմիջական գործառույթներին առնչվող այլ աշխատանքներ։
- - Բարձրագույն կրթություն,
- - Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- - MS Office ծրագրերի լավ իմացություն,
- - Վերլուծական մտածողություն և բանակցային հմտություններ,
- - Գործարար նամակագրության իրականացման ունակություն,
- - Պատասխանատվության բարձր զգացում և թիմում աշխատելու ունակություն,
- - Սահմանված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- - Ապահովագրական ոլորտում փորձը կդիտվի որպես առավելություն։
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի ինշուրանս Ընկերությունը ավելի է ընդլայնում Բժշկափորձագիտական բաժինը, ուստի շարունակում ենք փնտրել Բժիշկ-փորձագետի, ով կմիանա մեր մեծ և պրոֆեսիոնալ թիմին և պատրաստ կլինի աշխատել ամբողջ դրույքով՝ իր ներդրումը ունենալու մեր հաճախորդներին աջակցելու կարևոր աշխատանքում։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Անձնական ապահովագրության գծով հայտերի ընդունում,
- հաճախորդներին մասնագիտական խոհրդատվության տրամադրում` բուժհաստատություն դիմելու, համապատասխան բուժզննում անցնելու և բուժօգնություն ստանալու վերաբերյալ,
- պատահարներին առնչվող փաստաթղթերի փաթեթի ուսումնասիրություն և մասնագիտական եզրակացության տրամադրում,
- ապահովագրական հատուցում տրամադրելու կամ մերժելու մասին որոշման ընդունում,
- բուժհաստատությունների հետ համապատասխան աշխատանքների իրականացում՝ կապված հաճախորդների բուժսպասարկման արդյունավետությունը բարձրացնելու հետ,
- այլ ընթացիկ հրահանգների կատարում՝ տրված ղեկավարության կողմից:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն մասնագիտական կրթություն / Մ.Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանի շրջանավարտի դիպլոմ/
- հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- պատասխանատվության զգացում և աշխատանքի նկատմամբ բարեխիղճ վերաբերմունք,
- գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելու ունակություն,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- սթրեսակայունություն,
- հաղորդակցվելու գերազանց ունակություն և կազմակերպչական ձիրք,
- MS Office փաթեթի /մասնավորապես Microsoft Word, Excel/ գերազանց իմացություն,
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրականները հետևյալ էլ. փոստի հասցեով. hr@imnairi.am նամակի վերնագրում նշելով «Բժիշկ-փորձագետ»:
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի Ինշուրանս Ընկերությունը փնտրում է Անձնական հայտերի կարգավորման բաժնի մասնագետների՝ մեր թիմին միանալու և այն էլ ավելի ուժեղ և հաճախորդամետ դարձնելու համար։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Իրականացնել Անձնական հայտերի վարչությանը ներկայացված փաստաթղթերի հավաքագրում, ուսումնասիրություն՝ համագործակցելով Բժիշկ-փորձագետերի հետ,
- Իրականացնել Ընկերությանը ներկայացված ապահովագրական հայտերի/դիմումների կարգավորում,
- Իրականացնել Անձնական հայտերի կարգավորմանն առնչվող տեղեկատվության հաշվառում և համապատասխան ծրագրային կցում,
- Դիմումների վճարման հանձնարարականների կազմում և որոշումների ծանուցում։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- արագ սովորելու ունակություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- հաղորդակցվելու և հասկանալի արտահայտվելու ունակություն,
- տեխնիկական հմտությունների /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/ տիրապետում,
- Հայերեն, ռուսերեն անգլերենի իմացություն,
- աշխատանքային ծանրաբեռնվածության պայմաններում ու սեղմ ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- սթրեսակայունություն, բարձր մոտիվացվածություն,ժամանակի կառավարման հմտություն։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրնքնակենսագրականները հետևյալ էլ․ հասցեով՝ hr@imnairi.am նամակի վերնագրում նշելով Անձնական հայտերի կարգավորման բաժնի մասնագետ։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի ինշուրանս Ընկերությունը ավելի է ընդլայնում Զանգերի սպասարկման բաժինը, ուստի շարունակում ենք փնտրել նպատակասլաց, անընդհատ զարգացման ձգտող աշխատակցի, ում սիրով կսովորեցնենք անհրաժեշտ բոլոր հմտությունները և կներգրավենք մեր մեծ ընտանիք։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Ընդունել Զանգերի սպասարկման բաժնին ուղղված հեռախոսազանգերը, դասակարգել հարցը, անհրաժեշտության դեպքում պատասխանել կամ վերահասցեավորել համապատասխան ստորաբաժանմանը,
- Նույնականացնել հաճախորդին,պատշաճ սպասարկել հեռախոսազանգերը,
- Հեռախոսազանգն ամրագրել Ընկերության համակարգչային ծրագրում,
- Ընկերությանը ներկայացված ապահովագրական պահանջի կարգավորման գործընթացի, ապահովագրական հատուցման գումարի և ստացման եղանակի մասին տրամադրել տեղեկատվություն Ապահովադրին, Ապահովագրված անձին կամ Շահառուին,
- Ընկերության համակարգչային ծրագրից ստանալ Ընկերության հետ կնքված ապահովագրության պայմանագրին/վկայագրին առնչվող տեղեկատվություն և տրամադրել հաճախորդին:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- հաղորդակցվելու գերազանց ունակություն և կազմակերպչական ձիրք,
- գրագետ խոսք, հաճախորդների հետ աշխատելու ունակություն,
- հոգատար վերաբերմունք հաճախորդների նկատմամբ,
- փոփոխություններին հարմարվելու, արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
- ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/,
- աշխատանքային փորձը զանգերի սպասարկման և ապահովագրության ոլորտում ցանկալի է։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Զանգերի սպասարկման բաժնի մասնագետ»։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Նաիրի Ինշուրանս Ընկերությունը փնտրում է Կորպորատիվ հաճախորդների սպասարկման մասնագետի, ով կմիանա մեր թիմին և կաշխատի առկա և պոտենցիալ կորպորատիվ հաճախորդների հետ։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Ապահովագրական ծառայությունների մատուցման շրջանակներում տարբեր կազմակերպությունների, պետական մարմինների, գերատեսչությունների, տնտեսվարող սուբյեկտների ղեկավարների,աշխատակիցների և այլ մարմինների հետ իրականացնել ապահովագրական պայմանագրերի սպասարկում,
- Շարունակական աշխատել առկա հաճախորդների հետ, ապահովել պայմանագրերի վերակնքումները,
- անհրաժեշտ տվյալները գրանցել Ընկերությունում կիրառվող ավտոմատացված համակարգչային ծրագիր,
- Անմիջական ղեկավարին ներկայացնել ընթացիկ և ապահովագրական գործունեության արդյունավետության բարձրացման և կանոնակարգման առաջարկներ,
- Սահմանված կարգով և ժամկետներում կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից տրված համապատասխան հանձնարարականները։
- իրականացնել հաճախորդների հետ առաջացած խնդրահարույց իրավիճակների շտկում։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- հաղորդակցվելու գերազանց ունակություն և կազմակերպչական ձիրք,
- գրագետ խոսք, հաճախորդների հետ աշխատելու ունակություն,
- հոգատար վերաբերմունք հաճախորդների նկատմամբ,
- փոփոխություններին հարմարվելու, արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
- ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն,
- անգլերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն,
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/,
- աշխատանքային փորձը սպասարկման և ապահովագրության ոլորտում ցանկալի է,
- բժշկական գիտելիքների իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն:
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի
հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով Կորպորատիվ հաճախորդների սպասարկման մասնագետ:
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Աշխատանքի նկարագրություն՝
«Նաիրի Ինշուրանս» ապահովագրական Ընկերությունը, լինելով առաջին ապահովագրական ընկերությունը Հայաստանում և հանդիսանալով ոլորտի առաջատար, շարունակում է համալրել վաճառքի թիմը և աշխատանքի է հրավիրում նպատակասլաց և մոտիվացված մասնագետների՝ ակտիվ վաճառքի մասնագետի թափուր հաստիքը զբաղեցնելու համար։
Նախքան աշխատանքը՝ համապատասխան դիտարկված թեկնածուները կանցնեն անվճար վերապատրաստման դասընթաց, որի շրջանակներում կտիրապետեն արդյունավետ վաճառքներ իրականացնելու բոլոր անհրաժեշտ հմտություններին և արագ կարիերայի աճ գրանցելու հնարավորություն կունենան։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Տիրապետել Ընկերության ծառայությունները և պրոդուկտները, լինել տեղեկացված ոլորտի միտումների, շուկայական պայմանների վերաբերյալ,
- Կապ հաստատել առկա և պոտենցիալ հաճախորդների հետ, խթանել նրանց հետաքրքրվածությունը ՝ հասկանալով հատուկ կարիքները, նախասիրությունները և բյուջետային նկատառումները, ներկայացնել հարմարեցած լուծումներ, իրականացնել հանդիպումներ,
- Ապահովել ամսական վաճառքի պլանի կատարում,
- Հետևել հաճախորդների հարցումներին, անհրաժեշտ տվյալները գրանցել Ընկերությունում կիրառվող ավտոմատացված համակարգչային ծրագիր,
- Վաճառքի գործընթացում լուծել հաճախորդների առարկությունները, մտահոգությունները,
- Սահմանված կարգով և ժամկետներում կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից տրված համապատասխան հանձնարարականները։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն կամ ավարտական կուրսերի ուսանող,
- հաղորդակցման ունակություն և կազմակերպչական ձիրք,
- ճկունություն և պատասխանատվության զգացում,
- արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
- թիմայնություն և անընդհատ զարգացման ձգտում,
- տեխնիկական հմտություններ /համակարգիչ և օժանդակ ծրագրեր/
- մեքենայի առկայություն՝ ցանկալի։
Լրացուցիչ տեղեկություն
Գրաֆիկ՝ կես կամ ամբողջ դրույք։
Աշխատավարձը՝ Ֆիքսված + վաճառքներից բարձր տոկոսներ /600,000-1,000,000 ՀՀ դրամ/
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Ակտիվ վաճառքի մասնագետ»:
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Նաիրի Ինշուրանս Ընկերությունը փնտրում է նպատակասլաց ու անընդհատ զարգացման ձգտող Կորպորատիվ հաճախորդների ներգրավման բաժնի մասնագետի, ով կմիանա մեր թիմին և կաշխատի առկա և պոտենցիալ կորպորատիվ հաճախորդների հետ։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Ապահովագրական ծառայությունների մատուցման ուղղությամբ վարել բանակցություններ՝ տարբեր կազմակերպությունների, պետական մարմինների, գերատեսչությունների, տնտեսվարող սուբյեկտների ղեկավարների, աշխատակիցների և այլ մարմինների հետ,
- Իրականացնել Ընկերության ապահովագրական առաջարկների, պոտենցիալ հաճախորդներին ուղղված գրությունների նախապատրաստում և ներկայացում,
- Ներգրավել նոր հաճախորդներ, վերջիններիս հետ վարել պայմանագրերի կնքման գործընթացը
- Առաջարկել նոր պորդուկտներ և այլ հավելյալ/ընդլայնված ծառայություններ առկա հաճախորդներին,
- Շարունակական աշխատել առկա հաճախորդների հետ, ապահովել պայմանագրերի վերակնքումները,
- Անմիջական ղեկավարին ներկայացնել ընթացիկ և ապահովագրական գործունեության արդյունավետության բարձրացման և կանոնակարգման առաջարկներ,
- Սահմանված կարգով և ժամկետներում կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից տրված համապատասխան հանձնարարականները։
Անհրաժեշտ հմտություններ և որակավորումներ
- Բարձրագույն կրթություն,
- առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ վաճառքի ոլորտում,
- ապահովագրական գործի, ապահովագրական օրենսդրության իմացությունը ցանկալի է,
- բժշկական գիտելիքների իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն,
- հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- գործարար նամակագրության իրականացման ունակություն,
- հաճախորդների հետ աշխատելու ունակություն, ճկունություն և վճռականություն,
- ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն եւ կազմակերպչական ձիրք,
- աշխատանքի ծանրաբեռնվածության պայմաններում և տրված ժամկետներում արագ և ճշգրիտ աշխատելու ունակություն:
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Կորպորատիվ հաճախորդների ներգրավման բաժնի մասնագետ»։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Նաիրի Ինշուրանս ԱՍՊ ընկերությունը փնտրում է պատասխանատու և պատրաստակամ վարորդի, ով կմիանա թիմին։ Ընկերությունը տրամադրում է ծառայողական մեքենա, որով վարորդը կապահովի աշխատակիցների և փաստաթղթերի անվտանգ ու ժամանակին տեղափոխումը, ինչպես նաև կաջակցի տնտեսական բաժնի աշխատանքներին։
Աշխատանքային պարտականություններ
Անհրաժեշտ որակավորումներ
Լրացուցիչ տեղեկություն
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրական- ները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Վարորդ»:
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները:
Նաիրի Ինշուրանս ԱՍՊ Ընկերությունը՝ լինելով Հայաստանի ապահովագրական շուկայի առաջատարներից և առաջարկելով բարձրորակ ծառայություններ ու լուծումներ հաճախորդներին, փնտրում է զարգացած կազմակերպչական հմտություններով և ռազմավարական մտածողությամբ Վաճառքների գործառնական պատասխանատուի, ով պատասխանատու է լինելու վաճառքների ռազմավարական ու օպերացիոն կառավարման համար՝ սերտորեն համագործակցելով Գործադիր Տնօրենի տեղակալի հետ։
Աշխատանքային պարտականություններ
- Մասնակցել վաճառքի ռազմավարական ծրագրերի մշակմանը, պլանավորմանն ու իրականացմանը,
- Վերլուծել վաճառքի գործընթացները և ներկայացնել արդյունավետության բարձրացմանը միտված բարելավման առաջարկներ,
- Պարբերաբար հավաքագրել և վերլուծելվաճառքի հիմնական կատարողական ցուցանիշները (KPIs) և զարգացման հնարավորությունները,
- Կազմակերպել գործընկերային հանդիպումներ, իրականացնել արդյունքների ամփոփում և հետագա քայլերի հստակեցում,
- Աջակցել վաճառքի թիմին՝ կազմակերպելով հետևողական follow-up հանդիպումներ,
- Կոորդինացնել վաճառքի թիմի և այլ բաժինների համագործակցությունը՝ ապահովելով տեղեկատվության փոխանցման արդյունավետությունը,
- Աջակցել մարքեթինգային արշավների պլանավորմանն ու իրագործմանը,
- Վերլուծել վաճառքի տենդենցները և ներկայացնել ռազմավարական առաջարկներ։
Պահանջվող որակավորումներ և հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն բիզնեսի կառավարման կամ հարակից ոլորտներում,
- Վաճառքի ռազմավարության մշակման և պլանավորման հմտություններ,
- Կազմակերպչական ու վերլուծական ունակություններ,
- Գործարար հաղորդակցման հմտություններ,
- Բարձր պատասխանատվության զգացում և ժամանակի ճիշտ կառավարման հմտություն։
- Վերլուծական գործիքների տիրապետում (Excel, Power BI և այլն) և CRM համակարգերի իմացություն,
- Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն։
Նաիրի Ինշուրանս ԱՍՊ Ընկերությունը՝ լինելով ապահովագրական շուկայի կայուն և վստահելի ընկերություններից մեկը, ընդլայնում է իր թիմը և փնտրում մոտիվացված ու անընդհատ զարգացման ձգտող Վերաապահովագրության բաժնի կրտսեր մասնագետի։
Աշխատանքային պարտականություններ
Պահանջվող հմտություններ և որակավորումներ
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները hr@imnairi.am էլ. փոստի հասցեին` նամակի վերնագրում նշելով «Վերաապահովագրության բաժնի մասնագետ»։
Ընտրության գործընթացը կազմակերպվելու է դիմումների ընդունմանը զուգահեռ, ուստի վաղ դիմելը խրախուսվում է։ Հարցազրույցին մասնակցելու համար կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրություն անցած թեկնածուները: