CAR ASSISTANT | Ապահովագրության պայմանագիր | Նաիրի ինշուրանս

ապահովագրական տեսակ

Car Assistant

  • Այլևս պետք չէ ամեն անգամ վճարել էվակուատորի, շարժական վուլկանացման համար։ Մենք մշակել ենք ապահովագրության համալիր ծրագիր՝ ՍՈՒՊԵՐՓԱԹԵԹ։ Եթե ունեք Car Assistant, ուրեմն ունեք դժբախտ պատահարներից ապահովագրություն և մի շարք ծառայություններից անվճար ու անսահմանափակ անգամներ օգտվելու հնարավորություն։

    Ստացվում է՝ վճարում եք մեկ անգամ, ձեռքբերում հարմարավետություն ու ապահովություն ամբողջ տարվա համար։

    • Ընդհանուր տեղեկություններ

      Ի՞ՆՉ Է «CAR ASSISTANT» ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ
      Ավտոտրանսպորտային միջոցի շահագործման ընթացքում Երևան քաղաքում և Երևան քաղաքից 20 կմ շառավիղն ընդգրկող տարածքներում պատահար տեղի ունենալու դեպքում «CAR ASSISTANT» ծրագրի շրջանակներում տրամադրվում են հետևյալ ծառայությունները ՝

      - Շարժական վուլկանացման ծառայություն (անվադողերի վերանորոգում),
      - Մարտկոցի կցասնուցման ծառայություն,
      - Էվակուատորի ծառայություն,
      - Ապահովագրության հետ կապված ցանկացած խորհրդատվություն 24/7 ռեժիմով,
      -Ապահովագրական հատուցման ստացում՝ առանց Ապահովագրողի գրասենյակ այցելելու,
      Ինչպես նաև
      -Ավտոտրանսպորտային միջոցի վարորդի դժբախտ պատահարներից ապահովագրություն:

       


      ՈՎՔԵ՞Ր ԿԱՐՈՂ ԵՆ ՁԵՌՔ ԲԵՐԵԼ «CAR ASSISTANT» ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐ
      «CAR ASSISTANT» ապահովագրության պայմանագիր կարող են ձեռք բերել.

      - Հաշվառված ավտոտրանսպորտային միջոցի սեփականատերերը,
      - Ավտոտրանսպորտային միջոցի վարձակալները,
      - Վարելու միջոցով ավտոտրանսպորտային միջոցներ ներմուծողները:

       


      Ի՞ՆՉ ՌԻՍԿԵՐԻՑ ԵՆՔ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒՄ
      «Նաիրի Ինշուրանս»-ն առաջարկում է պաշտպանություն ապահովագրական պատահարի հետևանքով առաջացած հետևյալ իրադարձությունների ի հայտ գալու դեպքում.

      - Աշխատունակության ժամանակավոր կորուստ,
      - Աշխատունակության մշտական կորուստ,
      - Մահ:

       

       

      Ընկերությունը «Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրության նպատակով կարող է սպառողից «Ճանաչիր քո հաճախորդին» («Know your customer») սկզբունքի հիման վրա պահանջել լրացուցիչ փաստաթղթեր կամ այլ տեղեկություններ, ինչպես նաև բանավոր հաղորդակցման ընթացքում լրացուցիչ հարցեր տալ։

       

      Ապահովագրության տեսակը, ապահովագրության դասը և (կամ) ենթադասը, ապահովագրության պայմանագրի վերակնքման, վերաձևակերպման կարգն ու պայմանները, ապահովագրական պայմանագրի գործողության ընթացքում պայմանագրի կրկնօրինակների, տեղեկանքների և այլ տեղեկությունների տրամադրման պայմանները, ժամկետները և սակագները, ինչպես նաև ապահովագրության պայմանագրի վաղաժամկետ դադարեցման և լուծման դեպքերն ու պայմանները, ներառյալ նաև ապահովադրին վերադարձման ենթակա ապահովագրավճարների մեծության չափը և հաշվարկման կարգը ներկայացված են ստորև կցված Պայմաններում։

    • Հաճախ տրվող հարցեր

    • Ցանկանու՞մ եք ավելի շատ տեղեկություններ ստանալ

      ԾՐԱԳԻՐ

      ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ

    աջակցություն 24/7

    առցանց

    մենք ուրախ ենք Ձեզ օգնել

    ՄԵԶ ՀԵՏ ԱՊԱՀՈՎ Է. ասում ենք մենք ու փորձում մեր ամեն քայլով ավելի մոտ լինել հաճախորդին։

    Ունե՞ս մեր օգնության կարիքը, սեղմիր այստեղ