EXTRA MEDICAL INSURANCE | Նաիրի ինշուրանս

ապահովագրական տեսակ

EXTRA MEDICAL INSURANCE

    • Ծրագրի նկարագրություն

      Ինչն է ապահովագրվում ծրագրով
      «EXTRA MEDICAL INSURANCE»-ը առողջության և դժբախտ պատահարներից ապահովագրություն է՝ նախատեսված մինչև 65 տարեկան ՀՀ քաղաքացիների համար: 

       

      Պատահարներ, ռիսկեր

      Ծրագրի շրջանակներում ապահովագրական պատահար են համարվում և հատուցվում են հետևյալ դեպքերը․

      Преобразование  Շտապ բժշկական օգնություն

      Преобразование  Կանխարգելիչ բուժզննում (տարեկան մեկ անգամ, միանվագ)

      Преобразование  Հիվանդանոցային բուժօգնություն և խնամք

      Преобразование  Քրոնիկ հիվանդությունների բուժում

      Преобразование  Ամբուլատոր ծառայություններ

      Преобразование  Ակնաբուժական ծառայություններ

      Преобразование  Հղիություն և ծննդօգնություն

      Преобразование  Ատամնաբուժություն

      Преобразование  Կորոնավիրուսից ապահովագրություն

      Преобразование  Դժբախտ պատահարներից ապահովագրություն

      Преобразование  Պլանային վիրահատություններ և միջամտություններ*

      * Գործում է միայն պայմանագրի վերակնքման դեպքում։ 1-ին վերակնքում՝ ծածկույթային ծրագրով սահմանված անհետաձգելի վիրահատության արժեքի սահմանաչափի 50%  չափով, 2-րդ վերակնքում՝ ծածկույթային ծրագրով սահմանված անհետաձգելի վիրահատության արժեքի սահմանաչափի 100% ի չափով:

       

      Ապահովագրական գումար և Ապահովագրավճար

      Ապահովագրական գումար՝ 5 000 000 ՀՀ դրամ,

      Տարեկան ապահովագրավճար՝ 225 000 ՀՀ դրամ։

       

      Ապահովագրության ժամկետ
      Ապահովագրության պայմանագիրը կնքվում է 1 տարի ժամկետով։

    • Կնքման համար անհրաժեշտ տվյալներ

      Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ պայմանագիր կնքելու համար

      Ապահովադրի և Ապահովագրվող անձի անձը հաստատող փաստաթուղթ։

       

      Ելնելով տարաբնույթ հանգամանքներից կարող են պահանջվել լրացուցիչ փաստաթղթեր և տեղեկատվություն։

       

      Ընկերությունը «Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրության նպատակով կարող է սպառողից «Ճանաչիր քո հաճախորդին» («Know your customer») սկզբունքի հիման վրա պահանջել լրացուցիչ փաստաթղթեր կամ այլ տեղեկություններ, ինչպես նաև բանավոր հաղորդակցման ընթացքում լրացուցիչ հարցեր տալ։

       

    • Հաճախ տրվող հարցեր

    • Ցանկանու՞մ եք ավելի շատ տեղեկություններ ստանալ

      Պայմաններ

      Ծրագիր

      Առողջության կամավոր ապահովագրության կանոններ

    աջակցություն 24/7

    առցանց

    մենք ուրախ ենք Ձեզ օգնել

    ՄԵԶ ՀԵՏ ԱՊԱՀՈՎ Է. ասում ենք մենք ու փորձում մեր ամեն քայլով ավելի մոտ լինել հաճախորդին։

    Ունե՞ս մեր օգնության կարիքը, սեղմիր այստեղ